
Anita Klismete - direktora vietniece izglītības jomāAnita Klismete
Direktora vietniece
izglītības jomā
|
Aija Ruhmane - speciālās izglītības skolotāja
Velta Podvinska
Speciālās izglītības
skolotāja |
Galina Borhova - psihologs
Evita Vaļuma-Talkiu
Logopēds |
Diāna Jonikāne - logopēds
|
Atbalsta komandas darba mērķis:
Izveidot
vispusīga, koordinēta pedagoģiska, psiholoģiska,
sociāla atbalsta sistēmu skolēniem, viņu
vecākiem, skolotājiem.
Sekmēt bērnu iekļaušanu izglītības procesā,
palīdzēt veidot skolā iekļaujošu vidi.
Veicināt skolotāju tālākizglītību, skolas
darbinieku un vecāku informētību iekļaujošās
izglītības jautājumos.
Speciālistu kompetences atbalsta komandā
Administrācijas pārstāvis:
-
Koordinē komandas darbu.
-
Apkopo un izvērtē informāciju par skolēniem,
kuriem nepieciešama palīdzība (nepietiekami
mācību sasniegumi, neattaisnoti stundu
kavējumi, uzvedības problēmas, cita
informācija no skolotājiem).
Speciālais pedagogs:
-
Izvērtē skolēnu speciālās vajadzības un
mācīšanas grūtības, iesaka palīdzības
veidus.
-
Veic korekcijas darbu individuāli un grupās,
palīdz veiksmīgāk iekļauties mācību procesā.
-
Konsultē skolotājus un vecākus par
specifiskiem mācīšanās traucējumiem un
iespējamiem veidiem.
-
Vada atbalsta komandas sēdes.
-
Seko, lai visiem bērniem, kam nepieciešama
palīdzība, būtu tā nodrošināta.
Logopēds:
-
Veic bērnu valodas traucējumu diagnostiku un
korekciju.
-
Konsultē skolotājus un vecākus par
korekcijas darba norisi.
-
Sniedz atzinumus par valodas attīstības.
Lasīšanas un rakstīšanas traucējumiem un
atbalsta pasākumu nepieciešamību mācību
procesā, kā arī valsts pārbaudījumos bērniem
ar speciālām vajadzībām.
Visi atbalsta komandas dalībnieki:
-
Sadarbojas, sniedz viens otram nepieciešamo
informāciju un rekomendācijas bērnu
izglītības procesa organizēšanā.
Nepieciešamības gadījumos iesaka ārsta
konsultācijas vai papildus koriģējošas
nodarbības. Sniedz informāciju vecākiem un
skolotājiem par atbalsta komandas
izstrādātajām rekomendācijām.
-
Sadarbojas ar pedagoģiski medicīnisko
komisiju, ģimenes ārstiem, Bērnu
aizsardzības institūcijām, policiju un citām
organizācijām.
-
Piedalās individuālo izglītības plānu
sastādīšanā un rezultātu izvērtēšanā bērniem
ar speciālām vajadzībām.
-
Izpilda skolas administrācijas un
augstākstāvošu institūciju rīkojumus, kārto
dokumentāciju, sniedz ziņas institūcijām, ja
tas nepieciešams bērna izglītībai.
|